Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Monday, January 31, 2011

2nd Contest...weeee~~

 p/s :: cun tak awek lam gambar tu?? tu la owner blog yg wat contest ni.. [ not bodek okeyh.. ]


Salam korang... Seperti yang telah dijanjikan aku akan wat tag ni.. Thanks again kat Cik Moshi2 sebab sudi tag aku... Eh jap!! Cun lawo n kemas sangat ke blog aku neyh?? Cik moshi2 tolong jawab sket... theeee~~

Jom teruskan dengan terms & condition contest neyh..

Cik Norsyuhadajohan cakap [ eh tulis lah patutnye kan.. ape2 aje lerrr ]

1. Mesti warganegara Malaysia..

2. Sesape pun leh join tapi mesti de blog la an... Lau xde harap maaf.. U're rejected !! heeee~~ [over lak]

3. Follow blog dia tapi lau xfollow pun xpe.. Dikira halalan toyiban jugak.. [ tu aku tambah sendirik ] [ tapi kan Cik Syuhada, y sayer takleh follow awak ekk?? penat klik.. (-_-' ]

4. Tag kan 4 kengkawan anda.. Lebih pun leh kowt.. tapi kena tanye owner dulu la...heee~~ So aku nak tag 
5. Tarikh tutup 30 Mac 2011.. lame lagik weyhhh!!

6. G tengok blog dia lau nak tau ape hadiah nye... heeeee


Wokeh!! Ponek den..3 entry kowt hari ni.. Smoga berjaya kawan2 ku... heeee~~ 

Bubye !!! Peace no War!!


No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers