Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Friday, January 7, 2011

Betol Ke..???

Salam Jumaat korang...Pe cer hari ni?? Dah lunch ke?? Hahahaha...Awal jek tnye sal lunch kan... Yang laki2 tu bawak2 la bersiap g solat Jumaat k.. hik3.. Korang de plan ape2 ke utk weekend ni?? Jom r kongsi sket... hehehe.. Nyebok je aku ni kan... Plan aku weekend ni sebenarnye nak turun johor g lepak ngan kawan2 yang de kat sana n especially kawan2 kat UTM tuh.. Tapi nampak gayanya macam tak jadi jek.. huhu... Agak cedih di situ... Sebenarnya ada keje yang perlu aku settlekan dalam minggu ni jugak sebab de projek nak tender isnin ni... tapi aku tengah berfikir2 ni.. Sempat ke siap sume sedangkan ade je lagi drawing yang aku n team aku request dari engineer tak sampai2 lagi ni hah.. Berjanggut dah kowt tunggu nih... Hahaha.. leh ke tumbuh?? Harap2 sume leh dapat hari ni.. Pastu aku yang pening nak wat.. huuuu~~

Haha..dah lari tajuk aku ni an.. tetibe lak cite sal keje aku.. Nak tau ape yang Betol Ke..?? kat title entry tu sila klik di bawah..

Ha!! Sebelum tu aku nak say sorry sebab dalam entry sebelum ni aku cakap nak cite sal ape xtvt aku masa cuti new year hari tu kan?? Tapi hari ni tetibe rasa macam malas lak nak tulis sal tu.. Lau nak tau leh terjah kat blog my sis RerameUngu and baca entry Cuti-cuti Rerame kot lau tak silap.. Hehehe...

Ok skang ni baru nak cite sal tajuk entry aku nih... Pe yang wat aku tetibe nak story sal ni sebab dah slalu je aku alami.. Mebi la korang pun slalu alami tapi taknak cite sebab rasa benda ni cam budus je kan.. Tapi aku saje je nak post entry baru, tu yang dapat idea nak tulis sal ni... Hahahaha...Actually aku lau tengok jam nak tau kol bape an, mesti jam tu menunjukkan nombor yang dabel2.. Example nye macam 10:10, 11:11, 12:12.. Kadang2 ianya berlaku beberapa kali dalam sehari tu.. Kalau benda ni terjadi je mesti aku terus terfikir "de orang rindu kat aku ke or teringatkan aku ke?? " So, persoalan yang timbul di dalam benak fikiran ku ini ialah BETOL KE..?? Hahahhaha... Sengal tak aku?? Padahal benda tu kebetulan jek pun.. Aku je saje pikir lebey2 an.. Lau korang nak tau aku terfikir camtu sebab aku de tengok satu cite korea ni.. Tapi dah tak ingat cite ape.. De 1 scene tu laki tu tengok jam kat dashboard kete dia dan jam menunjukkan kol 11:11... So dia saje nak ngusik ppuan kat sebelah dia.. Dia cakap mungkin ada orang rindu or tengah terfikir pasal diri dia... (pada peminat2 cite korea, correct me if i'm wrong about this k..sebab dah tak bape ingat sangat..heeeee)

Ok la korang... Mengarut je la aku ni... Sorry again lau korang tak suke baca entry2 aku sebab mengarut camni kan.. Tapi ape de hal kan.. Tak kisah pun.. Masing2 de pendapat sendiri.. Lau korang selalu je alami kejadian macam aku ni, pe kate tinggalkan komen kat bawah ni n kongsi la ape yang terlintas kat fikiran korang masa tu.. ** Tiada paksaan ok.. Ini cuma cerita dongeng yang aku wat sendiri.. Jangan diambil siyes orait kawan2..

Peace uols.... Tata...

No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers