Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Monday, January 10, 2011

Ana Raffali - Juara AJL25??

Salam korang... Ok stret tu de poin.. Korang tengok tak AJL25 malam tadi?? Pe pendapat korang dengan  lagu Tolong Ingatkan Aku - Ana Raffali yang dinobatkan sebagai Juara AJL25?? Sesape yang minat kat Ana tu memang setuju dan hepy sangat la kan... Aku nak gtau awal2 kat cni aku bukan tak minat or tak suke ana k.. Aku pun suke gak lagu tu tapi macam mana lagu tu boleh terpilih ek?? Mebi bagi pihak juri lagu tu lirik nye best dan ada maksud yang mendalam kan... hehehe...aku tanye aku yang jawab an..Watever pun congrats kat ana **macam la dia baca blog aku ni kn..hahahah** sebab sume dia sapu.. Dia la komposer dia la penulis lirik dan dia jugak la yang nyanyi lagu tu.. 35K tu beb.. Banyak tu.. Lau aku la yang dapat, macam2 aku nak wat..





Tapi banyak kot yang tak puas hati dengan kemenangan Ana.. Siap ade tubuhkan kelab Kami tidak bersetuju Ana Raffali Menang AJL25 kat FB..Mungkin bukan tak puas hati kat Ana tapi lebih tak puas hati kepada pihak juri... Huhu.. Ape la nak wat kan... Juri tu lebih pakar dalam bidang diorang so takyah la nak persoalkan lagi macam mana & nape diorang pilih lagu tu sebagai juara... Aku pun sebenarnye tak xpect pown Ana yang menang.. Terkezutt gak la masa pengacara2 tu umum kan lagu Ana sebagai juara.. Ingatkan FT yang sapu kan sebab dia dah menang persembahan terbaik.. Kadang-kadang kan jadi macam tu.. Kalau dah menang persembahan terbaik akan sapu untuk juara gak.. Contohnye macam Aizat tahun lepas.. Tapi mungkin lirik lagu FT tu tak sekuat lirik lagu Ana kot.. Hahaha..Peminat FT jangan mengamuk kat blog aku ek.. Ni pendapat aku je..Jangan gado2 ek.. Tapi aku suke gak lagu FT - Hanyut tu.. Best!!

Ok la ape2 pun congrats la untuk sume finalis sebab sume best.. Jangan sedih2 sebab dapat masuk final pun dah kira bagus kan.. Bukan senang nak jejak kaki kat pentas AJL nih.. Semoga korang terus sukses dalam karier korang sebagai penyanyi...**ceh!! tulis camnih macam diorang bace je blog aku ni..wakakaka!!**

Ok ch0w cin ch0w.. Peace No War !!!!


No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers