Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Monday, January 31, 2011

CONTEST BIRTHDAY RAINBOW CLOUDY

Salam korang...

Hari ni aku dengan kepala yang sengal dan tak bape nak betul sebab tak tido malam tadi tetibe mengigau nak join contest ni.. Ni la 1st time nak join contest2 nih... try jek nasib an.. Menang ke tak ade aku kesah?? Ahahaha!~  Tajuk contest nye macam yang kat atas tuh lerr... Ko ade??

So berbekalkan pengalaman yang zer0 dalam bidang join2 contest nih aku pun skodeng2 blog akak aku yang join contest ni gak...[ along!! Aku tak tiru keyh.. ikut jek... Hahahah]



Ni terma2 nye...

1. Tajuk entry mesti macam yang kat atas tuh...

2. Mesti de header blog Cik Pelangi nih.. hehehe...

3. Link kan kat sini

4. Komen positif tentang blog rainbow cloudy
  • Simple but nice.. memang suke pelangi ek?? 
5. Komen negatif atau sebarang kritikan untuk membangunkan lagi blog rainbow cloudy
  • Takde ape yang negatif sebab takde orang yang sempurna dalam dunia ni.. kuikuikui.. [de kena mengena ke??]
6. Nyatakan tarikh bufday
  • Bufday saye  11.10.1110... leh tak camtu?? dah tua bangka la saye ni kan lau lahir tahun tu.. Ntah2 dah takde pun kat dunia ni.. 11.10.1988 lorhh... heeeee
7. Ceritakan pengalaman manis atau pahit pada hari kelahiran atau apa-apa kenangan berkaitan hari lahir. secara ringkas dan menarik.
  • Pengalaman paling takleh lupe masa bufday yang ke-15 [11.10.2003].. Tahun tu paling banyak dapat hadiah dari kawan2.. Walaupun yang simple jek tapi memang sayang la kat sume barang2 tu.. Pelik gak nape leh dapat banyak camtu.. Owh mebi sebab saye jauh dari family yang masa tu stay kat Sarawak and kebetulan plak tahun tu last saye kat skolah tu sebab saye kena balik ke Sarawak stay ngan family balik... cdey plak tetibe...:'(
DONE!! 

Tarikh tutup nye 7th February 2011 keyh..!~ 


Sempat sangat lagi lau korang nak join.. Jom reramai meriahkan CNY ni ngan join contest nih.. Hak3 langsung takde kena mengena...


Okeh korang.. Nak sambung wat keje lagi ni bagi isi lam kepala aku ni berterabur kuar sebelum balik cuti CNY neyh... Tak sabar nak balikkkk!!!


Bubye... Peace no War!!!

No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers