Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Tuesday, January 25, 2011

Nak Naik Bukit Broga gak!!!

Salam korang... Semenjak dua menjak tiga menjak ni kan aku terase rase cam nak g mendaki jek... Tak kesah la bukit ke gunung ke yang rendah ke tinggi ke... Yang tinggi tu lagi la aku suke an... Adventure gilerr kot... Lame dah ni tak g mendaki gunung semenjak meninggalkan high skull sejingkat aku tuh... De tak sesape yang sudi nak bawak aku g mendaki gunung lagi??  Hakhakhak...  Cam boleh je ko tu nak g dieyLa oiii.. Ingat sket keje ko yang melambak2 tuh.. Huwaaaaa~~ 

Lau korang nak tau an.. Masa aku skolah lu aku slalu gak join xtvt2 lasak cam camping, masok utan, panjat gunung sume tu... Pengalaman paling best skali masa panjat gunung Santubong yang kat S'wak tu.. 2 kali dah aku sampai kat puncak gunung tu.. Memang best gilerr!!!!! **hamek ko lima bijik tanda seru aku letak maknanya memang best... Tak caye g nek sendiri.. Leh nampak la sume dari atas tu.. Sejuk memang sejuk tapi takleh la lawan sejuk gunung Kinabalu.. Klik kat sambung baca lagi tu k... Lau tak aku babap sensorang t kang... ngeeeee~~


Skang ni aku nak sangat g panjat gunung Kinabalu lak.. de sesape nak sponsor tak?? Tinggi gilerr kot gunung tu n sejuk gilerr.. Kena de persediaan mental dan fizikal yang cukup sebelum korang nak naik atas tu... Lau tak cukup memang korang leh pancit tetengah jalan r wa cakap lu...

Eh pesal  ngko tetibe sesat cakap sal panjat gunung Kinabalu lak ni dieyLa?? Mesti ko dah mereng bab keje ko yang melambak tu kan... Ahahahha padan muke ko... Takpe la disebabkan hari ni aku dibayar so nek la balik semangat aku nak wat keje tu an..  Saba jek la korang yang baca ni ek...

Ekceli aku nak g naik bukit Broga sebab aku nak tengok pe yang de kat atas tu... Orang cakap **takkan monyet lak cakap an** kat atas tu kite leh tengok matahari terbit... Mesti cantik gilerr ann... Takde ke sesape yang nak g ngan aku.. Huuuu~~ Almaklum la aku ni takde transport nak gerak g memane ni.. Komuter dan adik beradiknye yang lain tu la slalu anta kan aku lau nak g memane.. Takkan nak nek komuter lak an nek ateh bukit tu.. Mano lak nak park an bondo tu.. Ahahhaha... Aku sudah gila...

Ok2 cukup la sampai di sini je k... Peace no War !!!

p/s :: lau de sesape nak g gtau aku ek...nak join gak... hahahah!!!

No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers