Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Monday, February 7, 2011

Huwarghhhh !!~

Salam korangggg !!! Lame dah tak hapdate blog memalu segan aku neh.. Kite bizzy r kengkawan.. Hari tu cuti pun macam tak cuti jek.. Cdey je kite rase sebab orang lain cuti rilek je kat umah.. G kenduri kawin la ape la.. Tapi kite kene bersengkang mate wat keje yang ntah bile nak siap ni.. [ pesal aku gegedik lak cakap kite2 ni ..?? ni leh gune kat BFF kite je ek.. ha !!  tengok salah lagi..] Okok kite tuko ek.. Gune aku lah.. Dah bese camtu an..

Walaupun aku kena siapkan keje tu sebelum fajar terbit pagi tadi ** tapi tak siap2 jugekk** aku takde plak rase cuak ke ape an.. Aku rilek n cool je babe... Aku de r rase2 cam tunda lagi tender projek 'Sport Rim' nih.. Tapi tak la menaruh harapan pun kan.. Itu instinct aku jek..[slalunye betul..ngeeee~~] Tapi korang nak tau ape tak??

Aku masok ofis pagi ni wat steady je an.. De r cuak sket2 tapi wat donno jek.. So sharp2 jek 8.30am ngan semboyan kat ofis aku pun dah berbunyi, aku pun cam lipas kudung r sambung keje tu an.. Tapi tetibe Mr.Chong [2nd person incharge pjek 'sport rim' yang aku wat ni] datang kat aku dia cakap tak perlu submit hari ni.. So aku rase cam nak melompat2 r kan... Tapi ayat dia pastu wat aku rasa cam nak tergolek terlentang kat atas carpet yang 'lembut' kat ofis aku neh.. Dia tanye kat aku bile leh siap building yang aku tengah kira ni.. Aku pun jawab la i'll try habiskan sume nye hari ni.. Aku ingatkan tak banyak dah.. Tapi bile tengok balik rasa2 cam banyak plak an.. huuuu.. Lepas tu dia cakap kalau dah settle sume cek balik then baru submit.. LEPAS TU TOLONG SAYA KIRA LAGI YANG LAIN...ADA LAGI YANG BELOM KIRA..

Hah???????????????????

Aku ingatkan dah lepas azab aku lepas settle building yang last ni.. So terpaksa rela lah aku menghadap menatang projek ni sampai minggu depan plak...

Tak kena ke ngan title kat atas tu?? Itu menunjukkan aku rasa macam nak menggeliat melepaskan lelah lepas siap keje yang ada ni.. Tapi lom bleh lagi .. So title tu jadi 2 in 1 lah... Tetibe rase nak menjerit sekuat2 hati sebab aku lom bebas dari 'Sport Rim' neh...

Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!~~

Bubye !!~

No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers