Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Tuesday, February 22, 2011

CONTEST BEAUTIFUL EYES BY TENNIELICIOUS

Salam sume !!! Pekaba ek hari ni?? Lame dah rase tak hapdate blog nih.. Weekend hari tu g merayap sampai batu pahat.. Tu yang takde new n3.. Tak tau nak cite ape.. Nanti la cite sal jalan2 kat batu pahat tu ek.. Skang ni aku nak wat contest yang ber'title' kat atas tu.. Ni sume keje kawan aku si Didie neh.. Aku ade ke gambar2 mata santekk ni?? huuu... Lau takde aku pinjam mata ngk0 la letak kat mata aku.... ahhaha!!~ Aku tau la mata ko besar dan galak... weeeee~  So jom kite tengok syarat2 nye...

syarat2 nye ::

** tajuk entry mestilah ::
CONTEST BEAUTIFUL EYES BY TENNIELICIOUS

** anda mestilah letak pic anda sendiri yek....

[so den nak try pic ni la..]
[ dan ini ]



** contest ini terbuka kepada semua peringkat umur..

** anda mesti follow blog cik wanie dan bloghop cik wanie n cik tenten iaitu "tennielicious"..

** anda mesti letak banner ni kat side bar blog korang sampai hingga tamat contest ni..


** last skali anda diminta tag 5 org kengkawan anda..

[ cik didi ]

[ cik yana ]

[ cik eva ]

[ cik lynda ]

[ cik amal ]

HADIAH ::
Pemenang TEMPAT PERTAMA akan membawa pulang mana-mana contact lens depa yang berharga RM35..
TEMPAT KEDUA pula kan mendapat mana-mana contact lens yang berharga RM30..

TARIKH TUTUP CONTEST :
31 / 3 / 2011

So jom la same2 kite memeriahkan contest ini yek.. Pada sesape yang nak join contest ni tapi aku tak tag korang, dipersilakan terjah blog cik wanie k...

GUDLUCK everibadi... Peace no War !!! 

No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers