Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Friday, December 24, 2010

h0liday!!

Salam k0rang.. first 0f all salam jumaat untuk sume.. aku tau m0stly pe0ple tak kisahla yang bekerja ke yang belajar memang suke sangat ngan hari jumaat ni sebab rasa macam sekejap je n es0k dah sabtu..ape lagi cuti la kan..tu yang best rasa macam tak sabar je nak habiskan hari ni..(walaupun es0k aku tau lagi nak g memane..ahahahaha..saba je la)

Actually lame sangat dah tak hapdate bl0g yang malu2 segan ni..sebulan 1 je entry..haha..bukan ape..tak tau sangat nak tulis ape..banyak benda yang jadi but cam tak tau je nak tulis camne.. k la sambung cite sal h0liday..jauh dah terpes0ng ni..

Cite sal h0liday mesti sume 0rang tau es0k hari ape kan?? bukan sabtu ek..but  h0 h0 h0 MERRY KRISMAS bagi sape2 yang sambut perayaan ni.. aku tak sambut taw tapi hepy sebab es0k tak yah datang 0fis wat keje..s0 aku akan cari idea nak g mane es0k.. teng0k wayang s0rang2?? g cuci mata kat s0ping mall?? ikut kawan aku ngan family dia g mandi manda?? huhu...tak tau la lagi..kalau takde yang nak kuar ngan aku d0k umah tid0 je la senang..haha..cdey gilerr ayat..

0k lah...dah tak tau nak tulis ape lagi..macam merapu je aku ni kan..hahahaha nasib la kan..0k guys..bubye..have a great weekend keyh!!

p/s :: tak sabar sebenarnye nak tunggu next week.. weeeee~~!

No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers