Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Friday, December 31, 2010

Bye 2010...Hello 2011

Salam korang...sedar tak sedar hari ni dah last day dalam tahun 2010 ni...tinggal beberapa jam je lagi kite nak menyambut tahun baru..korang g sambut kat mane ek?? aku tak g sambut kat mane2 pun..tak suke la nak menyambut2 ni..dok kat umah lagi bagus an..nak tengok bunga api pun tengok kat tv jek...hahaha..lagi pun esok insyaAllah ade  program yang best aku ngan family aku nak wat...tak sabar nak tunggu pagi esok...weee~~

So ape azam baru korang untuk tahun baru ni?? tapi sebelum tu azam tahun 2010 dah tertunai ke??kalau belum korang bawak je ke tahun baru ni..takyah tukar2 azam setiap tahun tapi tak tertunai pun..betul x??aku cam biase memang tiap2 tahun takde azam..hahaha...nasib la kan...tapi setiap tahun mesti ada kejadian pahit dan manis yang berlaku dalam kehidupan kite sume kan..ape yang pahit jadi kat aku dalam tahun ni bile aku tak diterime oleh mane2 IPTA untuk sambung degree dalam bidang yang pernah aku study masa diploma..dah wat rayuan pun still tak dapat..huuuu..tapi apa yang dapat mengubat hati aku ialah apabila aku diterime bekerja dalam bidang yang aku study..hepy sangat sebab dah pegang duit sendiri n tak de dah nak susahkan mak ayah aku..sekarang ape2 sume tanggung sendiri..Alhamdulillah..so korang camne plak??lau nak kongsi cerita pahit manis leh tinggal komen kat bawah ni k..

Hehehe..k lah korang..sebelum berundur aku nak wish kat korang HEPY NEW YEAR 2011..semoga tahun baru ni akan lebih bermakna daripada tahun sebelumnya..Amin..

p/s :: tak sabar nak tunggu 11.10.2011..cantik tak nombor ni??hihihi...=)

No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers