Jom sesame buat duit...heee

Wat's in my Mind ??

6th June 2011, Tuesday

Salam tengah malam ols.. Penat gilerr badan .. nak tido !!

p/s :: lau rajin drop korang nye link kt tab Exchange Link tu keyh... t aku terjah blog korang blik..

p/ss :: lau dah follow jerit jek kat kotak jerit tu keyh... pastu of coz aku follow korang back..

Monday, March 21, 2011

Jatuh Chenta Sama Tako Tao

Salam korang !! 2nd entry for today.. Ni nak cite pe aku buat weekend baru ni.. Hari sabtu aku g jenjalan shopping ngan kawan aku.. Dia ni sesame training ngan aku kat Career Excell tahun lepas.. Anis namanye.. Memang manis ala ala namanya.. Heee.. Memule tu saje je la tanye dia an pe nak buat hari sabtu.. So dia cakap nak g jalan TAR n Jusco Wangsa Maju.. So dia ajak la aku teman since aku pun memang nak kuar tapi tak tau nak g mane n ngan sape..  [ padahal aku yang lagi banyak shopping dari dia.. teman konon.. ahahah !!~ ] Memang jadi la g 2 tempat tu n de tambah lagi satu tempat iaitu Wangsa Walk.. Saje bawak dia sebab dia pun tak penah pegi situ lagi..**if i'm not wrong la** Aku pun tak penah g lagi kat Jusco Wangsa Maju tu..

Antara bebenda yang aku shopping hari tu ialah pashmina, telekung, memory card for my c7, install software Garmin, sling beg, n ape ntah lagi.. Ingat nak beli pouch untuk my c7 tapi macam dah banyak sangat aku habis so aku nak pegi balik kat ctu time gaji nanti.. Sebab aku dah dapat harga baeekk punyaa.. [ tak tau la lau de tempat len yang harga lagi baeeekk punyee an.. ] Anis plak juz beli pasmina n tshirt jek.. Hee nampak sangat aku yang melebih..  Jom baca lagi...

Ahad plak aku g SP jek ngan housemate.. Tengok cite Hikayat Merong Mahawangsa macam yang aku dah gtau dalam entry ni.. Lepas dah beli tiket aku nak g makan tapi housemate aku ni introduce aku kat satu benda ni.. Dia cakap sesape yang belom pernah makan mesti jadi suke lepas dah rasa skali.. So inilah dia benda nye..
**
 
**
 
**
 
**
 
**
 
**
 
**
 
**
 
**
 
**

Ni lah Tako Tao... Ape ?? Korang ingat aku jatuh cinta kat sape ?? Wekkk.. Ni sejenis makanan Jepun keyh.. !! Sesape yang dah biasa makan mungkin tak heran dah kan.. Saje je aku nak cite sal Tako Tao ni sebab memang betol pon housemate aku cakap.. Lepas dah rasa mesti jatuh cinta.. Tapi tak tau la orang lain cane kan.. Aku memang jatuh cinta sampai kan sebelum balik pun aku g melantak benda ni lagi skali... Hahaha.. Sampai sekarang ni pun macam terbau2 n terase2 je lagi kat lidah ni.. [ nak lagi !!! sambil hentak2 kaki cam dak kecik ]


Masa 1st rasa tu tetibe teringat aku penah rasa benda ni kat johor hari tu.. Nama je lain sket.. Tako Yaki.. Tapi masa tu tak la rasa sedap sangat sebab mebi dah sejuk kowt.. Ataupun aku tengah fokus kat ayam penyet masa tu... Hahahah.. !!~ Benda ni sedap makan panas2.. Tapi lau dah tak panas pun still sedap lagi... <---- ni housemate aku tu yang cakap la... Harga berpatutan.. RM 4.50/per box.. 1 box de 3 bijik macam kat pic tu.. Leh pilih nak sotong ke, udang ke, chicken with cheese ke, abalon ke n de lg satu tu tak ingat ape..

Aku tak tau mane lagi benda ni ada jual... Mebi memang ada kat mane2 shopping complex kot.. Aku je yang tak penah tau.. Hahaha !! Lau pegi kat SP, korang carik ni kat food court jusco keyh.. Ni kiosk nye...

ni akak yang keje kat ctu.. memang dah expert.. laju je aku tengok dia wat..
Wokeh la.. Dah panjang gilerr plak entry ni kan.. Aku yang tengah lapar ni lagi bertambah lapar tengok gambar Tako Tao ni.. So nak g makan kowt jap g then decide nak balik umah ke nak OT.. [ bukan g makan Tako Tao keyh.. tade keje aku na berjalan g SP tuh.. ]

Jumpe lagi... Daaa ~~


No comments:

Post a Comment

Reminder...

Daisypath Anniversary tickers

Blog's Bufday !!

Daisypath Anniversary tickers